Buddha FM Websites:

TuneIn

အလြယ္ကူဆံုး ေရဒီယို နားဆင္ရန္ ႏွင့္ တီဗြီ ၾကည့္ရန္ Buddha FM Toolbar

http://buddhafm.ourtoolbar.com/

Installs in Seconds, Includes Uninstaller

အင္တာနက္မလိုပဲ ဖုန္းေခၚ၍ နားေထာင္နုိင္သည္


AudioNow

Buddha FM ကို အင္တာနက္မလိုပဲ ဖုန္းၿဖင့္ေခၚဆို၍နားေထာင္ႏိုင္သည္။


US ကေနနားေထာင္မည္ဆုိလွ်င္ 712 432 7003 ဖုန္းေခၚဆိုပါ။


US အၿပင္ဘက္ေန နားေထာင္မည္ဆိုလွ်င္ +1 712 432 7003 ၿဖင့္ေခၚဆိုပါ။




Read More....

Buddha FM ကို Device အားလံုးၿဖင့္ နားေထာင္နုိင္သည္

Buddha FM Radio ကို Android Phone အားလံုး နီးပါးနဲ႔ နားေထာင္လို႔ ရပါတယ္။ Google မွာ Buddha FM Radio လို႔ ရိုက္ထည့္လိုက္ပါ။ အဲ့ဒီမွာ "Buddha FM Radio--Listen Online Tunein" စာသားေတြ႔လိမ့္မယ္။ ကလစ္လုပ္ၿပီး Install လုပ္လုိက္ပါ။ တိုက္ရိုက္လိပ္စာကေတာ့ http://tunein.com/radio/Buddha-FM-Radio-s206211/ ။ အဲ့ဒီမွာ Install လုပ္ၿပီး နားေထာင္နုိင္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႔ Android Phone ေတြမွာ WMA support မလုပ္ယင္၊ ဖိုင္အားလုံးကို support လုပ္တဲ့ဟာ လမ္းညႊန္လုိက္မယ္။ ရွာေနရမွာစိုးလို႔။ ေဟာ့ဒီမွာ
https://play.google.com/store/apps/details... ။ Install လိုက္ပါ။ ၾကိဳက္တာဖြင့္/ၾကည့္ အကုန္ရတယ္။ ဘာ App မွသီးသန္႔လုပ္စရာမလုိေတာ့ပါ။
Loading...

Buddha FM Soundclould Live

Station Name:
Station Genre:
Current Listeners:
Bitrate:
Now Playing:
Recently Played:

က႒ဝါဟနဇာတ္

Thursday, September 16, 2010

ပစၥဳပၸန္ဝတၳဳ

ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဇတဝန္ေက်ာင္း၌သီတင္းသံုးစဥ္ ဝါသဘခတၱိယာ မိဖုရားကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေဟာေတာ္မူ၏။
(အက်ယ္ကိုျပလို၍ ဒြါဒသကနိပါတ္ ဘဒၵသာလဇာတ္မွ ျဖည့္စြက္၍ ျပပါသည္။)
ဝါသဘခတၱိယာသည္ မဟာနာမ္ သာကီဝင္မင္း၏ သမီး ျဖစ္၏။
နာဂမု႑အမည္ရွိေသာကၽြန္မမွ ဝါသဘခတၱိယာကို ေမြးဖြား၏။ သာကီဝင္ မင္းေသြးပါ၍ အလြန္ေခ်ာေမာလွပ၏။ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔၏။ ဉာဏ္ပညာထက္၏။ သို႔ေသာ္ သာကီဝင္တို႔သည္ ဝါသဘခတၱိယာကို သာကီေသြး ဟူ၍ အသိအမွတ္ မျပဳၾက၊ ဝိုင္းပယ္ၾက၏။
ဘုရားႏွင့္္ ရင္းႏွီးလိုသူ
ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာဝတၳိျပည္၌ သီတင္းသံုးစဥ္အခါက ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ ရလာေသာ ဆြမ္းေဘာဇဥ္မ်ားကို ဝိသာခါ ေက်ာင္းအမႀကီးႏွင့္ အနာထပိဏ္ သူေဌးႀကီးတို႔၏ အိမ္မ်ား၌ သီတင္းသံုး၍ ဆြမ္းစားျခင္းအမႈ ျပဳ၏။
ဝိသာခါ၊ အနာထပိဏ္တို႔ အတြက္ အၿငိဳအျငင္ မရွိရေအာင္ သာသနာ၌ ၾကည္ညိဳၾကေသာ တပည့္တပန္းတို႔ကို ရဟန္းေတာ္မ်ားအား ေစာင့္ေရွာက္ျပဳစုေစ၏။
ေကာသလမင္းႀကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္လည္းေကာင္း၊ ရဟန္းေတာ္တို႔ႏွင့္ လည္းေကာင္း ဝိသာခါ၊ အနာထပိဏ္တို႔ကဲ့သို႔ တရင္းတႏွီး အကၽြမ္းတဝင္ျဖစ္လို၏။ ေန႔စဥ္ ရဟန္း ငါးရာပင့္၍ မ႑ပ္ႀကီးထိုးၿပီး ဆြမ္းေလာင္းလႉ၏။
ေကာသလမင္း၏ ဝန္ထမ္းမ်ားသည္ ရဟန္းေတာ္မ်ား အေပၚ ေစတနာမပါ။ မင္းႀကီး အမိန္႔အရသာ ျပဳစုေနရသူမ်ား ျဖစ္၍ ဝတ္ေၾက ဝတ္ကုန္သာ ျပဳစု၏။ ရဟန္းေတာ္မ်ားႏွင့္ တရင္းတႏွီး မရွိၾက။ သို႔ျဖစ္၍ ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ ဆြမ္းတို႔ကို ခံယူၿပီး ဝိသာခါ အနာထပိဏ္ႏွင့္ အျခား ကၽြမ္းဝင္သူမ်ားအိမ္သို႔ သြားေရာက္ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးၾက၏။
အကၽြမ္းဝင္မႈ၏တန္ဖိုး
ေကာသလမင္းႀကီးသည္ မိမိဆြမ္းစားဇရပ္၌ ရဟန္းေတာ္တို႔ မၾကြသည္ကို သိေသာ္ နံနက္စာစားၿပီး ျမတ္စြာဘုရားထံေတာ္သို႔သြားၿပီး....
"အရွင္ဘုရား အစားအေသာက္ ေဘာဇဥ္တို႔တြင္ အဘယ္ ေဘာဇဥ္သည္ အရသာရွိပါသနည္း" ဟု ေမးေလွ်ာက္၏။
"မင္းႀကီး...အကၽြမ္းဝင္ေသာ သူတို႔ထံမွ ေဘာဇဥ္သည္ အလြန္ အရသာ ရွိပါ၏။ အနည္းငယ္ေသာ ပအံုးရည္မွ်သည္ လည္း အကၽြမ္းဝင္ေသာ သူတို႔သည္ လႉအပ္သည္ရွိေသာ္ အလြန္ ခ်ဳိၿမိန္ ေကာင္းျမတ္သည္" ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
"အရွင္ဘုရား၊ ရဟန္းတို႔သည္ အဘယ္သူႏွင့္ အကၽြမ္းဝင္ပါသနည္း" ဟု ေမးေလွ်ာက္၏။
"မင္းႀကီး...ရဟန္းတို႔သည္ အေဆြအမ်ဳိးတို႔ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ သာကီဝင္မင္းမ်ဳိးတို႔ႏွင့္လည္းေကာင္း အတူတကြ အကၽြမ္းဝင္၏" ဟုမိန္႔ၾကားေတာ္မူ၏။
အေဖ့ေသြး
ထိုေနာက္ ေကာသလမင္းႀကီးသည္ သာကီဝင္ မင္းသမီးတစ္ပါးကို ေဆာင္ယူၿပီး မိဘုရားႀကီးအရာ၌ ထားရလွ်င္ ဘုရားႏွင့္ ေဆြမ်ဳိးေတာ္ၿပီး ရဟန္းေတာ္တို႔ႏွင့္ပါ ရင္းႏွီးအကၽြမ္းဝင္အံ့ဟု ႀကံ၍ သာကီဝင္ မင္းသမီးတစ္ပါး ေပးဆက္ရန္ ကပၸိလဝတ္ျပည္သို႔ တမန္ေစလႊတ္၏။
ကပၸိလဝတ္ျပည္၊ မဟာနာမ္မင္းႀကီးသည္ မေပးျပန္လွ်င္ စစ္မက္အေရး၊ ေပးျပန္လွ်င္ မ်ဳိးႏြယ္ပ်က္မည့္ အေရးတို႔ေၾကာင့္ သာကီဝင္တို႔ႏွင့္ တိုင္ပင္ၾကၿပီ။ မဟာနာမ္မင္းႏွင့္ နာဂမု႑ာ ကၽြန္မတို႔မွ ေမြးဖြားေသာ အသက္ တစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ရွိ လွပေသာ ဝါသဘခတၱိယာ မင္းသမီးကိုေပးၾက၏။
ဝါသဘခတၱိယာသည္ အေဖ့ေသြးက သာကီဝင္မင္းမ်ဳိးပင္ ျဖစ္သည္မဟုတ္ေလာ။
ကၽြန္ေစာ္နံသည္
ေကာသလမင္းႀကီးသည္ ဝါသဘခတၱိယာ မင္းသမီးကို အလြန္ျမတ္ႏိုးလွ၍ မိဖုရားအရာ၌ ထား၏။
သားေတာ္တစ္ပါး ထြန္းကား၏။ ဘိုးေတာ္ မဟာနာမ္မင္းႀကီးထံ အမည္ ေတာင္းေစၿပီး ဝိဋဋဴဘ တစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္အရြယ္ ေရာက္ေလလွ်င္ ဘိုးေတာ္ မဟာနာမ္မင္းႏွင့္ ေဆြမ်ဳိး အႀကီးအကဲတို႔ကို ကန္ေတာ့ရန္ ကပၸိလဝတ္သို႔ တခမ္းတနားလာ၏။
သာကီဝင္တို႔က ကၽြန္မ်ဳိးဟု ႏွာေခါင္း႐ႈံ႕ၾက၏။ မလြဲမကင္းသာ ဆက္ဆံၾက၏။
ဝိဋဋဴဘ အျပန္တြင္ သာကီဝင္တို႔က ဝိဋဋဴဘ ထိုင္ေသာ ၾကမ္းပ်ဥ္ကို "ကၽြန္ေစာ္နံသည္" ဟု ႏို႔ရည္ျဖင့္ ေဆးခ်ၾက၏။ ထိုအေၾကာင္းကို ဝိဋဋဴဘ၏ လက္စြဲတပည့္ တစ္ေယာက္မွ တစ္ဆင့္ၾကားသိသျဖင့္ ဝိဋဋဴဘမွာ ေဒါသျဖစ္ရ၏။ တစ္ေန႔သိေစမည္ဟု စိတ္ထဲက ႀကံဳးဝါးထား၏။
ကၽြန္ဘဝေရာက္ရရွာေသာ သားအမိ
သာဝတၱိျပည္သို႔ ျပန္ေရာက္ေသာအခါ အေျခအေန အလြန္ဆိုးသြားေတာ့၏။
ကပၸိလဝတ္ျပည္ သာကီဝင္တို႔က မတူမ႐ႈ ဆက္ဆံမႈမျပင္၊ ဝါသဘခတၱိယာသည္ ကၽြန္မေမြးေသာသမီးကို သာကီဝင္အစစ္ဟု လိမ္လည္ လွည့္ျဖား ေပးဆက္လိုက္ေၾကာင္းတို႔က နန္းတြင္းတစ္ခုလံုး အုတ္ေအာ္ေသာင္းေသာင္း ျဖစ္ခဲ့၏။
ဝါသဘခတၱိယာႏွင့္ ဝိဋဋဴဘတို႔မွာ မ်က္ႏွာ မေဖာ္ရဲေအာင္ပင္ ရွက္ေနခဲ့ၾကရ၏။
ထိုအေၾကာင္းကို ေကာသလမင္းႀကီးနား ေပါက္ၾကားေသာအခါ၊ ေကာသလမင္းႀကီးသည္ ရွက္ေဒါသျဖစ္လြန္း၍ ဝါသဘခတၱိယာႏွင့္ ဝိဋဋဴဘတို႔ကို မိဖုရားအရာမွႏုတ္၍ ကၽြန္အဆင့္အတန္းသို႔ ႏွိမ့္ခ်ထားလိုက္ေတာ့၏။
ဆင္ျခင္တံုတရားထားႏိုင္ေသာ ဝါသဘခတၱိယာ မိဖုရားႀကီး အေနျဖင့္ေလာကဓံကို ခံႏိုင္ရည္စြမ္းရွိသည့္ တိုင္ေအာင္ မင္းပ်ဳိမင္းလြင္ျဖစ္ေသာ ဝိဋဋဴဘ အေနျဖင့္ကား ေပါက္ကြဲလာသည့္ ရွက္ေဒါသေၾကာင့္ တစ္ေန႔တြင္ သာဝတၳိနန္းကို မရရေအာင္ယူမည္။ မိမိမင္းအျဖစ္ရလွ်င္ မိမိအား မတူတ႐ႈျပဳခဲ့ေသာ သာကီဝင္တို႔ တစ္မ်ဳိးလံုး၏လည္းေခ်ာင္းေသြးျဖင့္ ၾကမ္းပ်ဥ္ကို ေဆးေၾကာမည္ဟု တိတိက်က် ဆံုးျဖတ္လိုက္ေလသည္။
ျမတ္စြာဘုရားအဆံုးအျဖတ္
ႏွစ္ရက္သံုးရက္ၾကာလွ်င္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေကာသလမင္း နန္းေတာ္သို႔ၾကြ၏။
ေကာသလမင္းက ျမတ္စြာဘုရားကိုရွိခိုး၍.......
"အရွင္ဘုရား- အရွင္ဘုရား၏ ေဆြေတာ္မ်ဳိးေတာ္တို႔သည္ ကၽြန္မမွေမြးေသာ သမီးကို တပည့္ေတာ္အားေပး၏။ သို႔အတြက္ ဝါသဘခတၱိယာႏွင့္ ဝိဋဋဴဘတို႔ကို ကၽြန္အျဖစ္ ခ်ထားလိုက္ပါသည္" ဟု ေလွ်ာက္၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္...
"မင္းႀကီး၊ သာကီဝင္မင္းတို႔သည္ မျပဳသင့္သည္ကိုျပဳေပသည္။ ေပးလွ်င္ တူေသာအမ်ဳိးကိုသာ ေပးသင့္ေပသည္" ဟု မိန္႔ေတာ္မူၿပီးဆက္၍....
"မင္းႀကီး၊ ဝါသဘခတၱိယာ၏ ဖခင္သည္ မည္သူနည္း"
"အရွင္ဘုရား-မဟာနာမ္ သာကီဝင္မင္း ျဖစ္ပါသည္ ဘုရား"
"ဝါသဘခတၱိယာသည္ မင္း၏သမီးပင္တည္း၊ မင္း၏သမီးကို မင္းထံသို႔ဆက္၏။ အဖအမ်ဳိးသည္ အဓိက မဟုတ္ေလာ"
"မွန္ပါသည္ ဘုရား"
"ျမတ္ေသာမင္းႀကီး- ကၽြန္မ၏သမီးပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း မင္းႀကီး၏ နန္းေတာ္တြင္ အဘိသိက္ သြန္းခံရေပသည္။
သားေတာ္ ဝိဋဋဴဘသည္ ေရေျမကို အစိုးရေသာမင္းကို စြဲ၍ျဖစ္၏။ ထိုသားသည္ အဘယ္ေၾကာင့္ အဖ ဥစၥာျဖစ္ေသာ တိုင္းႏိုင္ငံ၏ အရွင္ မျဖစ္ရာသနည္း။ အေမ့မ်ဳိးသည္ အေၾကာင္းမဟုတ္၊ အဖမ်ဳိးသာ အဓိက ျဖစ္သည္မဟုတ္ေလာ။
အဖမ်ဳိးသာ အဓိကျဖစ္ေသာေၾကာင္းလည္း ေရွးပညာရွိတို႔သည္ တစ္ခဏမွ် ေနေသာ မယားျဖစ္သည့္ ထင္းေခြမိန္းမကိုပင္ မိဖုရားအရာ ေပးဖူးကုန္ၿပီ။
ထိုထင္းေခြမိန္းမ၏ ဝမ္း၌လြယ္ေမြးရေသာ သားကိုလည္း တစ္ဆယ့္ႏွစ္ယူဇနာ ရွိေသာ ဗာရာဏသီျပည္ႀကီး၌ မင္းအျဖစ္ ေပးအပ္၍ က႒ဝါဟနမင္းဟူ၍ ထင္ရွားဖူးေၾကာင္း သာဓကျဖင့္ အတိတ္ဇာတ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူ၏။
အတိတ္ဇာတ္
ဗာရာဏသီျပည္ ျဗဟၼဒတ္မင္း စိုးစံစဥ္...
ျဗဟၼဒတ္မင္းသည္ အေျခြအရံမ်ားႏွင့္ ဥယ်ာဥ္ေတာ္သို႔ လွည့္လည္ရာတြင္ အသီးအပြင့္တို႔ကို သေဘာက်လွသျဖင့္ တစ္ကိုယ္ေတာ္တည္း လွည့္လည္ၾကည့္ရင္း ဥယ်ာဥ္ေတာအုပ္ အတြင္းမွ သီခ်င္းဆိုသံ တစ္သံကိုၾကား၍ သာယာ လွသျဖင့္ သီခ်င္းသံၾကားရာသို႔ လိုက္၍ေခ်ာင္းၾကည့္၏။ ဆင္းရဲသူမေလး တစ္ေယာက္သည္ ထင္းေခြရင္း သီခ်င္း ဆိုေနသည္။ လွပသိမ္ေမြ႔ေသာ ဣေျႏၵရွင္မိန္းကေလး၌ တပ္မက္သျဖင့္ ထိုမိန္းကေလးအား သံဝါသမႈကိုျပဳ၏။ ထိုခဏႏွင့္ပင္ ဘုရားေလာင္းသည္ ထင္းေခြမိန္းမ၏ ဝမ္း၌ ပဋိသေႏၶေန၏။ ဘုရားေလာင္း၏ အစြမ္းျဖင့္ ထင္းေခြမိန္းမသည္ ကိုယ္ဝန္ တည္သည္၏ အျဖစ္ကိုသိ၍
မင္းႀကီးအား ေလွ်ာက္ထား၏။
သက္ေသခံပစၥည္း
ျဗဟၼဒတ္သည္ မိမိလက္စြပ္ကိုခၽြတ္၍...
"သမီးမိန္းကေလးေမြးလွ်င္ လက္စြပ္ကိုေရာင္း၍ ရင္းႏွီးစားေလာ့၊ သားေယာက်္ားကေလး ေမြးလွ်င္ လက္စြပ္ကိုယူ၍ ငါ့ထံ လာခဲ့ၾကေလာ့" ဟု ဆို၍ သြားေလ၏။ ထိုေနာက္ ဘုရားေလာင္းကို ဖြားျမင္၏။
ထင္းေခြမိန္းမသည္ သားကိုပိုက္၍ နန္းေတာ္သို႔ ဝင္၏။ "အရွင္မင္းျမတ္၏ သားပါတည္း" ဟု ကေလးငယ္ကို ဆက္သ၏။
ဘုရင္သည္ ပရိတ္သတ္ ဗိုလ္ပံုအလယ္ျဖစ္၍ ရွက္သျဖင့္..."ငါ့သားမဟုတ္" ဟု ဆို၏။
ထင္းေခြမိန္းမက မင္းႀကီးေပးေသာ လက္စြပ္ကိုျပ၏။ "ငါ့လက္စြပ္မဟုတ္" ဇြတ္ျငင္းလိုက္ျပန္၏။
သစၥာအဓိ႒ာန္
ထိုအခါ ထင္းေခြမိန္းမသည္ ငိုယို၍.....
"အရွင္မင္းႀကီး- ဤသို႔ျငင္းလွ်င္ အကၽြႏု္ပ္မွာ သစၥာျပဳျခင္းမွတစ္ပါး အျခားသက္ေသ မရွိေတာ့ပါ၊ ဤသူငယ္သည္ အရွင္မင္းႀကီး၏သား မွန္ခဲ့လွ်င္ ေကာင္းကင္၌ တည္ပါေစသား၊ အကယ္၍ မမွန္ခဲ့လွ်င္ ေျမသို႔က်၍ ေသပါေစသား" ဟု ဘုရားေလာင္းကို ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းမွကိုင္၍ ေကာင္းကင္သို႔ ပစ္၏။
ဘုရားေလာင္းသည္ ေလထဲ၌ ဖြဲ႔ေခြလ်က္ သာယာေသာ အသံျဖင့္ ခမည္းေတာ္မင္းႀကီးအား တရားေဟာ၏။
"မင္းႀကီး-အကၽြႏု္ပ္သည္ အရွင္မင္းႀကီး၏ သားအစစ္တည္း။ အကၽြႏု္ပ္ကို ေမြးျမဴေတာ္မူပါ။ အျခားသူမ်ားကိုပင္ ေမြးျမဴႏိုင္ေသးလွ်င္ မိမိရဲ႕ သားကို အဘယ္ေၾကာင့္ မေမြးပါသနည္း။"
ထိုအခါမွ မင္းႀကီးသည္ "ငါ့သား လာေလာ့.." ဟုလက္ဆန္႔တန္းလွ်င္ ေကာင္းကင္မွ မင္းႀကီး၏ ရင္ခြင္၌တည္၏။ မင္းႀကီးသည္ ထင္းေခြမိန္းမအား မိဖုရားႀကီးအရာထား၏။ ဘုရားေလာင္းအား အိမ္ေရွ႕မင္းအျဖစ္ထား၏။ အဖလြန္ လွ်င္ က႒ဝါဟန မည္ေသာမင္းျဖစ္၏။
ဘုရားစကားကို နာၾကားရ၍
ေကာသလမင္းႀကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရား တရားစကားကို နာရ၍ (အဖမ်ဳိးသာလွ်င္ အဓိကျဖစ္သည္) ဟု သားအမိ ႏွစ္ေယာက္တို႔အား ေပးၿမဲေသာ အေဆာင္အေယာင္ စည္းစိမ္ အၿခံအရံကို ေပးေတာ္မူ၏။
သာဝတၳိနန္းတြင္းသူ နန္းတြင္းသားတို႔သည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ (အဖမ်ဳိးသာ ပဓာန) ဟူေသာ တရားစကားၾကားနာ၍ သားအမိတို႔အေပၚ သံသယကင္းစြာ ေဖာ္ေရြ ဆက္ဆံသတည္း။
ဇာတ္ေပါင္းေသာ္
အမိသည္ မယ္ေတာ္မာယာ
အဖသည္ သုေဒၶါဒန
က႒ဝါဟနသည္ ငါဘုရားဟု ဇာတ္ေတာ္ကို ေပါင္း၏။