Buddha FM Websites:

TuneIn

အလြယ္ကူဆံုး ေရဒီယို နားဆင္ရန္ ႏွင့္ တီဗြီ ၾကည့္ရန္ Buddha FM Toolbar

http://buddhafm.ourtoolbar.com/

Installs in Seconds, Includes Uninstaller

အင္တာနက္မလိုပဲ ဖုန္းေခၚ၍ နားေထာင္နုိင္သည္


AudioNow

Buddha FM ကို အင္တာနက္မလိုပဲ ဖုန္းၿဖင့္ေခၚဆို၍နားေထာင္ႏိုင္သည္။


US ကေနနားေထာင္မည္ဆုိလွ်င္ 712 432 7003 ဖုန္းေခၚဆိုပါ။


US အၿပင္ဘက္ေန နားေထာင္မည္ဆိုလွ်င္ +1 712 432 7003 ၿဖင့္ေခၚဆိုပါ။




Read More....

Buddha FM ကို Device အားလံုးၿဖင့္ နားေထာင္နုိင္သည္

Buddha FM Radio ကို Android Phone အားလံုး နီးပါးနဲ႔ နားေထာင္လို႔ ရပါတယ္။ Google မွာ Buddha FM Radio လို႔ ရိုက္ထည့္လိုက္ပါ။ အဲ့ဒီမွာ "Buddha FM Radio--Listen Online Tunein" စာသားေတြ႔လိမ့္မယ္။ ကလစ္လုပ္ၿပီး Install လုပ္လုိက္ပါ။ တိုက္ရိုက္လိပ္စာကေတာ့ http://tunein.com/radio/Buddha-FM-Radio-s206211/ ။ အဲ့ဒီမွာ Install လုပ္ၿပီး နားေထာင္နုိင္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႔ Android Phone ေတြမွာ WMA support မလုပ္ယင္၊ ဖိုင္အားလုံးကို support လုပ္တဲ့ဟာ လမ္းညႊန္လုိက္မယ္။ ရွာေနရမွာစိုးလို႔။ ေဟာ့ဒီမွာ
https://play.google.com/store/apps/details... ။ Install လိုက္ပါ။ ၾကိဳက္တာဖြင့္/ၾကည့္ အကုန္ရတယ္။ ဘာ App မွသီးသန္႔လုပ္စရာမလုိေတာ့ပါ။
Loading...

Buddha FM Soundclould Live

Station Name:
Station Genre:
Current Listeners:
Bitrate:
Now Playing:
Recently Played:

,

ရုပ္ပြားေတာ္သာသနာျပဳနည္း- အရွင္၀ီရသူ

Monday, February 6, 2012


မွတ္ခ်က္။ ။ ဆရာေတာ္ရဲ့စာမူေတြနဲ႔ ပါတ္သက္ၿပီး အြန္းလုိင္းမွာ ၿပန္႔ေနတာကို တစ္ခ်ိဳ႔က လာေစာဒကတက္ၾကသည္။ ဆရာေတာ္နဲ႔ ဦးဇင္းတို႔ၾကားမွာ ဘာမွေၿပာစရာ မရွိပါ။ ဆရာေတာ္ရဲ့ စာမူေတြကို စာအုပ္ထုတ္ေ၀မွာ ၿဖစ္ပါတယ္ဆိုတာ မွန္ကန္ေၾကာင္း။ ဒါေပမယ့္ တစ္ၿခားသူေတြက ခြင့္မေတာင္းပဲ ေဒါင္းလုပ္လုပ္ယူၿပီး ေကာ္ပီ ေပ့စ္ လုပ္ ၿပန္လည္ ၿဖန္႔ေ၀ေနတာဟာလည္း ဦးဇင္းတို႔ နဲ႔ မဆိုင္ပါ။ သူတို႔ေတြဟာ ဒီကေနတဆင့္ ေကာ္ပီလုပ္ၿပီး အီးေမးထဲ လုိက္ၿဖန္႔ ၿပီးေတာ့ ဆရာေတာ္ဆီက တုိက္ရိုက္ ခြင့္ၿပဳခ်က္ရရွိေနသလုိလို လုပ္ေနတာေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ Buddha FM အေနနဲ႔ တရားေတာ္မ်ား စာမူမ်ား၊ ဓါတ္ပံုမ်ားကို တုိက္ရိုက္ခြင့္ၿပဳခ်က္ယူၿပီးမွသာလွ်င္ ထုတ္လႊင့္ ၿခင္း၊ ပို႔စ္မ်ား တင္ေပးၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။ Buddha FM အေနနဲ႔ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေဒါင္းခုိင္းသလုိ ၊ ေကာ္ပီ လုပ္ခုိင္းခဲ့ၿခင္းမ်ိဳး မရွိပါ။ ကိုယ့္ၿပႆနာကိုယ္ ရွင္းၾကပါ။



ရုပ္ပြားေတာ္သာသနာျပဳနည္း
        တစ္ေန႔တြင္ ကၽြန္ုပ္၏ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားက ဆြမ္းစားလာပင့္ၾက၏။ အိမ္မွာ ႏိုင္ငံျခားသာသနာျပဳ ဆရာေတာ္ ႏွစ္ပါးၾကြလာ၍ ဆြမ္းကပ္ရင္း ဆြမ္းတစ္၀ုိင္းစာျပည့္ေအာင္ စီစဥ္ျပီး လာပင့္ျခင္းျဖစ္၏။ ႏုိင္ငံျခားသာသနာျပဳ ဆရာေတာ္မ်ားကုိ ဖူးခြင့္ရ၍ ၀မ္းသာေၾကာင္း ႏုိင္ငံျခားသာသနာျပဳရာ၌ အခက္္ခဲမ်ား ေအာင္ျမင္မႈမ်ား ျပဳပုံျပဳနည္းမ်ား သိရမွာျဖစ္လုိ႔ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာျဖစ္မိေၾကာင္း ဆြမ္းဒကာအလာ ေျပာလုိက္မိေလသည္။ ထိုအခါ ဆြမ္းဒကာက ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးစလုံး အလြန္ေအးၾကေၾကာင္း စကားနည္းၾကေၾကာင္း သူတုိ႔ အခ်င္းခ်င္းပင္ စကားမေျပာၾကေၾကာင္း ငူငူႀကီးထုိင္ေနသည္ကုိ သာ ေတြ႕ရေၾကာင္း ကၽြန္ုပ္ႏွင့္ ေတြ႕ လွ်င္ေတာ့ ေျပာျဖစ္မည္ထင္ေၾကာင္း ျပန္ေလွ်ာက္ေလသည္။
        ဆြမ္းဒကာအိမ္ ေရာက္သည့္အခါ ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးစလုံးကို ဖူးေတြ႔ရပါသည္။ တစ္ပါးက အသားညိဳညဳိ က်န္တစ္ပါးက အသားခပ္လပ္လပ္ျဖင့္္ ကိုယ္လုံးကိုယ္ေပါက္မွာ ၀၀ဖုိင့္ဖုိင့္ႀကီးမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ဆြမ္းဒကာက မိတ္ဆက္စကားေလွ်ာက္ထားေပးပါသည္။ ဆရာေတာ္ ႏွစ္ပါးစလုံးက ေခါင္းညိတ္ရုံသာ အသိအမွတ္ျပဳ၏။ ဆြမ္းပြဲမျပင္ခင္ စကားေျပာရေအာင္ ႀကိဳတင္ပင့္ျခင္းျဖစ္၍ ကၽြႏ္ုပ္က ကၽြန္ုပ္သိလုိသည္မ်ားကုိ ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားပါသည္။ ထုိဆရာေတာ္ ႏွစ္ပါးစလုံးက ပင္ကုိယ္ကပင္ စကားနည္းၾကသည္လား ဒကာမေရွ႕ျဖစ္၍ ေအးေနၾကသည္လား သံဃာအခ်င္းခ်င္းမုိ႔ မေျပာခ်င္ၾကသည္လား မေတြးတတ္ေတာ့ပါ။ ေမးသည္ကိုပင္ မေျဖၾက ေျဖလွ်င္လဲ တစ္လုံးႏွစ္လုံးသာ စတိအျဖစ္ ေျဖဆုိၾက၏။ ၄င္းတုိ႔က အဆုံးအမ ၾသ၀ါဒေျပာဖုိ႔ တရားစကားေဆြးေႏြးဖုိ႔ အၾကံျပဳဖုိ႔ ဆုိသည္မွာ ေ၀းသည္ထက္ ေ၀းလြန္းလွပါသည္ ကၽြန္ုပ္လက္ေလွ်ာ့လုိက္ရေလ၏။
        ႏုိင္ငံျခားသာသနာျပဳ ဆရာေတာ္ထံမွ ႏုိင္ငံျခားအေတြ႕အၾကဳံမ်ားယူမည္၊ မိမိႏုိင္ငံရွိ မိမိသာသနာဘက္မွ အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္မ်ားကို ေထာက္ျပလွ်င္ ျပဳျပင္မည္၊ ေရးသင့္က ေရး-ေဟာသင့္က ေဟာျပီး လုိအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္ဆည္းမည္ဆုိသည့္ ဦးတည္ခ်က္မ်ား ေျပလြင့္သြားခဲ့ေလေတာ့သည္။ ထုိဆရာေတာ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကၽြန္ုပ္ဆက္စပ္ေတြးမိသည္မွာ သည္ပုံစံမ်ဳိးျဖင့္ ႏုိင္ငံျခားမွာ  ဘယ္လုိမ်ား သာသနာျပဳၾကသနည္း၊ အေမးအျမန္းထူေသာ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားကို မည္သို႔ တုံ႔ျပန္ေျဖၾကားရွင္းလင္းသနည္း ၄င္းတုို႔၏ သာသနာျပဳနည္းသည္ ရုပ္ပြားေတာ္သာသနာ ျပဳနည္း ျဖစ္ေနေလသည္။
        အၾကည္ညိဳခံ ဘ၀ျဖင့္္ သာသနာျပဳျခင္းသည္ ရုပ္ျပသာသနာျပဳျခင္း၊ ေက်ာက္ဆင္းတု သာသနာျပဳျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာက္ဆင္းတုသည္ သာသနာျပန္႔ပြားေအာင္ မတတ္ႏုိင္ပါ။ သာသနာခုိင္ျမဲတည္တန္႔ေအာင္လဲ မတတ္ႏုိင္ပါ။ သာသနာ၏ အႏၱရာယ္ကိုလညး္ မကာကြယ္ႏုိင္ပါ။ ေက်ာက္ဆင္းတု ကို္ယ္တုိင္ ေခါင္းျဖတ္ခံရမည့္ အေရးၾကံဳရမည့္ အျပင္ ေရာင္းကုန္တစ္ခုအျဖစ္ ေရာင္းစားခံရႏုိင္သလုိ ေရွးေဟာင္းပစၥၥည္း အျဖစ္လည္း ျပတုိက္ထဲအပုိ႔ခံရႏုိင္ပါသည္။ ထုိသာသနာျပဳနည္းကို ဗုဒၶျမတ္စြာ သေဘာၾကမည္မဟုတ္ပါ။ ရုပ္ျပသာသနာသည္ ဗုဒၶသာသနာမဟုတ္ပါ၊ ရုပ္ပြားသာသနာျပဳနည္းသည္ ဘုရားသာသနာျပဳနည္းမဟုတ္ပါ။
        ျမတ္စြာဘုရားသည္ ပုဗၺဘာသီဂုဏ္ေတာ္ရွင္ ျဖစ္ပါသည္။ ပုဗၺဘာသီဆုိသည္မွာ ေရွးဦးစြာ စကားစေျပာသူ ျဖစ္ပါသည္။ ဗုဒၶျမတ္ဘုရားထံသို႔ ေရာက္လာေသာ လူပရိသတ္ ရဟန္းပရိသတ္တုိ႔အား ျမတ္စြာဘုရားက အလ်င္ဦးစြာ ႏႈတ္ဆက္စကားဆုိတတ္ပါသည္၊ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားျဖစ္လွ်င္ ကစၥိ ႏုေဘာ ခမနီယံ ၀တ  “ဘယ္လုိလဲ က်န္းမာေရး ေကာင္းရဲ႕လား”  ကစၥိ ေဘာ ယာပနိယံ ၀တ “ဘယ္လုိလဲ ဣရိယာပုထ္ မွ်တပါရဲ႕လား ဓါတ္ႀကီးေလးပါး မွ်တပါရဲ႕လား “ ရဟန္းေတာ္မ်ား ျဖစ္လွ်င္ “ဆြမ္းကြမ္းမွ်တပါရဲ႕လား တရားအားထုတ္လုိ႔ အဆင္ေျပပါရဲ႕လား“ ဟု ဘုရားက ဦးေအာင္ ႏႈတ္ခြန္းဆက္တတ္ပါသည္။ ၄င္းကိုပင္ ပုဗၺဘာသီဟု ဘုရားကိုဂုဏ္တင္ၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထုိသုိ႔ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ျပီးသည္ႏွင့္ တစ္ျပိဳင္နက္ ဘုရားက တရားစကားေျပာပါေတာ့သည္။ ဘုရားေျပာခဲ့ေသာ ထုိတရားစကားမ်ားကိုပင္ ယခုအခါ၌ ဓမၼကၡႏၶာ ရွစ္ေသာင္းေလးေထာင္အျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္ထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
        ဗုဒၶျမတ္စြာသည္ တရားေဟာျခင္းျဖင့္ သာသနာျပဳခဲ့ပါသည္။ ဆုံးမ ၾသ၀ါဒေပးေသာအားျဖင့္ သာသနာျပဳခဲဲ့ပါသည္။ ပုစၧာ (ျပႆနာ)မ်ား ေျဖၾကားေသာအားျဖင့္ သာသနာျပဳခဲ့ပါသည္။ စည္းရုံးေရးဆင္းေသာအားျဖင့္ သာသနာျပဳခဲ့ပါသည္။ ရုပ္ျပရုံသက္သက္ျဖင့္ ဘုရားပြင့္လာျခင္းမဟုတ္ပါ။ ဘုရားထက္ ရုပ္လွသူ တစ္ေယာက္မွ်မရွိပါ။ ရုပ္ျပသာသနာ ျပဳမည္ဆုိလွ်င္လညး္ မည္သူမွ် မဂ္ ဖိုလ္ နိဗၺာန္ ေရာက္ၾကမည္ မဟုတ္ပါ။ တရားေတာ္္္မ်ားလည္းက်န္ခဲ့ႀကမည္မဟုတ္ပါ။ သူ၏သာ၀ကမ်ားအားလည္း သူလိုပင္ သာသနာၿပဳေစခ်င္ခဲ႔ပါသည္။ “စရထ ဘိကၡေ၀ စာရိကံ- ရဟန္းတို႔ခရီးထြက္ႀက“ “ေဒေသထ ဘိကၡေ၀ ဓမၼံ- ရဟန္းတို႔ တရားေဟာႀက“၊ “မာ ဧေကန မေဂၢန ေဒြ အဂမိတၳ- ခရီးတစ္ခုတည္းမွာ ႏွစ္ပါးမသြားၾကလင့္“ ဟု မိန္႔ဆုိခဲ့သည္ကို ေထာက္က သိႏုိင္ပါသည္။
        ယခုေခတ္ ယခုအခါ၌ ဆြမ္းခံ ကိုယ္ေတာ္ေလးမ်ားသည္ ဆြမ္းခံအိမ္တြင္ ငူငူႀကီးထုိင္ေနတတ္ပါသည္၊ စကားေျပာရေကာင္းမွန္း မသိၾကပါ၊ စကားေျပာသူမ်ားမွာလည္း တရားစကားေျပာသူနည္းလွပါသည္၊ ဘာသာေရး၊ သာသနာေရး လုံး၀မေျပာဘဲ၊ ခ်ဲဂဏန္း ေပးသူကေပး၊ ေဘာလုံးစကားေျပာသူက ေျပာႏွင့္ ဒကာ ဒကာမမ်ားမွာ သံဃာကို ဆည္းကပ္ရက်ိဳး မနပ္ၾကပါ။
        ဘုရားရွင္ပြင့္လာသည္မွာ ဘ၀အေမွာင္ထုကို ၿဖိဳခြင္းျပီး ဘ၀အလင္းေရာင္ကုိ ေဆာင္ၾကဥ္းဖို႔၊ အ၀ိဇၨာတိမ္သလႅာကို ေဖာက္ထြင္းျပီး ၀ိဇၹာ ဥာဏ္အလင္းကို ေဆာင္းၾကဥ္းဖုိ႔ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ျဖစ္၍ ဘုရားအလုိက် ဆြမ္းဒကာ/မ မ်ားကို ဆြမ္းခံရင္း သာသနာျပဳတတ္ဖုိ႔ လုိပါသည္၊ ေန႔စဥ္ ျမင္ေတြ႔ေနက် ဒကာ/မ မ်ားကို ပုဂၢဳိလ္အားျဖင့္ ရင္းႏွီးေစမည္၊ တရားစကားျဖင့္ ဆုံမ ပဲ့ျပင္မည္ဆုိလွ်င္ ဆြမ္းခံရင္း သာသနာျပဳရာေရာက္ပါသည္။ တရားစာအုပ္မ်ား လက္ဆင့္ကမ္းျခင္း၊ ထိုစာအုပ္လာ တရားစကားမ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္း၊ တိပ္ေခြမ်ား လက္ဆင့္ကမ္းျခင္း၊ ထုိတိပ္ေခြလာတရားေတာ္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္းအားျဖင့္လည္း ဒကာ ဒကာမတုိ႔အား ကုိးကြယ္မႈ အဆင့္အတန္း ျမႇင့္တင္ေပးရာေရာက္ပါသည္။ သာသနာေတာ္ကို ေလးေလးနက္နက္ ၾကည္ညိဳတတ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရာေရာက္ပါသည္။ “ဓမၼသာကစၧာ“-မဂၤလာအျဖစ္ မဂၤလာရွိေသာ ဆြမ္းခံအိမ္၊ မဂၤလာရွိေသာ ဆြမ္းဒကာ ဒကာမမ်ား၊ မဂၤလာရွိေသာ ဆြမ္းခံကိုယ္ေတာ္ အျဖစ္ နတ္ လူ သာဓုေခၚႏုိင္ၾကမည္ ျဖစ္ပါသည္။
        ရုပ္ပြားေတာ္လုိ ပင့္ရာၾကြ၊ ထားရာေန၊ ကပ္တာစား၊ လွဴတာယူ၊ အပူေဇာ္ခံဘ၀ အႀကည္ညိဳခံဘ၀ျဖင့္ သာသနာျပဳေနၾကပါလွ်င္ တစ္ေန႔ေသာအခါ ရုပ္ပြားေတာ္မ်ားလုိပင္ ျပတုိက္ထဲ ေရာက္သြားေပလိမ့္။ ေခါင္းအျဖတ္ခံရေပလိမ့္မည၊္ ဆုိသည္ကို ကၽြန္ုပ္တုိ႔ ရဟန္းေတာ္မ်ား သတိႀကီးမားဖုိ႔ လုိအပ္လွပါ၏။